sobota, 12 listopada 2016

Kartka świąteczna z poinsencjami

Witam !!!

Nigdy nie wyrzucam swoich nieskończonych prac, 
albo takich, które mi się w trakcie robienia nie podobają,
 a już na pewno nie takie, które zaczęłam robić
i z jakiegoś powodu nie zamierzałam ich w ogóle ozdabiać
i wrzucałam po prostu do szuflady.

Dzisiaj chciałam pokazać Wam moją kartkę świąteczną,
którą zaczęłam robić około roku temu, 
w zasadzie tylko  przykleiłam papier tworząc warstwy
 i na tym mój zamysł na kartkę się skończył.

Teraz zrobiłam dwie poinsencje z białego papieru czerpanego,
ułożyłam wokół nich zimowe listki, wycięte między innymi z białego papieru,
ale również z papieru morwowego ciemnozielonego pulchnego.
Dodałam także kulki głogu, pomponiki, sznureczek,
nieco gesso i śniegu, napis Wesołych Świąt
i kartka moja w końcu doczekała się końca.





Przypominam o naszym
Wyzwaniu #62 "Błyśnij"
a także o
FANIE PAPIERU CZERPANEGO - LISTOPAD

Pozdrawiam serdecznie
życząc miłego weekendu

xxx Anna Karasiowa