czwartek, 2 czerwca 2016

Gościnna Projektantka czerwca

Witam !!!

Dzisiaj naszą Gościnną Projektantką jest
 bardzo dobrze Wam znana ze swoich oryginalnych i niepowtarzalnych
i przede wszystkim cudownych prac
Klaudia Kszp.

Klaudia przygotowała specjalnie dla Was
dwie przepiękne kartki, z użyciem dużej ilości
papieru czerpanego, w tym i te jej niezwykłe i cudne kwiaty.



Ale zanim je zobaczyczycie, kilka słów od Klaudii :

Witam serdecznie i dziękuję za zaproszenie do Namaste :)
Przygotowałam na dziś 2 kartki. Pierwsza jest wykonana niemal w całości z papieru czerpanego. Tło wykonałam z warstw zielonego i żółtego papieru czerpanego, które wytłoczyłam przy pomocy maszynki Big Shot oraz maski do embossingu. Duże kwiaty wykonałam z białego papieru czerpanego, zabarwiłam je tuszami Distress. Listki zrobione są z zielonego papieru czerpanego.

Drugą kartkę ozdobiłam kompozycją z własnoręczniewykonanych kwiatów. Wykorzystałam biały i fioletowy papier czerpany a do listków użyłam papieru zielonego.

Pozdrawiam ciepło i życzę miłego dnia :)
Klaudia










My również chcielibyśmy bardzo podziękować Klaudii, że przyjęła nasze zaproszenie 
i że przygotowała na dziś te jakże niezwykłe prace :) 




Przy okazji chcielibyśmy Was zaprosić na
a także na

Brak komentarzy: