poniedziałek, 23 maja 2016

Eksperymenty

Zachęcam gorąco -
eksperymentujcie z papierem!
Nie bójcie się, nic złego mu się nie stanie!


Bardzo lubię ten kolor, choć odkryłam to całkiem niedawno.
Jednak z tej kartki zrobię zupełnie coś innego...

Do ręki bierzemy mgiełki jakie mamy pod ręką, może też być woda
i pryskamy dowolnie całą kartkę.
Ja użyłam najgrubszej wersji papieru, więc nawet kiedy papier był kompletnie mokry nie bałam się, że mi się rozerwie. Położyłam na słońcu do wyschnięcia i czekałam na efekt.

A efekty są zupełnie nieprzewidywalne,
oryginalne i moim zdaniem świetne, zobaczcie...


 Prawda, że piękny?...

Otrzymaliśmy swój, jedyny, niepowtarzalny, oryginalny
papier czerpany!

A teraz - do roboty! Wycinamy, kleimy
i tworzymy!



Np. malutką wizytówkę do porannej kawy...
Jako podstawkę wykorzystałam stary korek.
 
Dobrego, słonecznego dnia wszystkim życzę!





Brak komentarzy: