wtorek, 2 lutego 2016

Nowa projektantka luty - grudzień 2016

Witajcie!

Poszukiwania naszej nowej Projektantki dobiegły końca.
Serdecznie dziękujemy za nadesłane zgłoszenia .
Aby Was lepiej poznać odwiedziliśmy Wasze galerie, blogi
i z przyjemnością obejrzeliśmy Wasze prace.
Mieliśmy nie lada wyzwanie, by spośród tak, ogromnie utalentowanej grupy
wybrać jedną artystkę, która naszym zdaniem, najbardziej pasuje do zespołu .

Ale decyzję podjąć trzeba było i ...

...i nadszedł czas, by ją Wam przedstawić...

Od lutego naszą nową projektantką jest...

 Maciejkowe Zacisze


A teraz kilka słów od Małgosi

Witam serdecznie!
Zapraszam do Maciejkowego zacisza
To moje miejsce - tu, na ziemi, gdzie na peryferiach miasta mam swój ogród, ciszę, spokój. 
Pomidory, ogórki, dżem malinowy na zimę, a w lecie kompot z rabarbaru z miętą,  
drożdżówkę z truskawkami i powidła śliwkowe. 
I trzy sarny, które rozgościły się ostatnio u nas na dobre.
Maciejkowe zacisze to także miejsce gdzieś tam, w środku mnie, które znalazłam nagle,
nieoczekiwanie, z bezradności i szukania czegoś, żeby nie zwariować, gdy było źle. 
Odkryłam, że moje "dłubanki" - jak nazywa je mój mąż, przynoszą mi spokój, 
dają wyciszenie, oderwanie się, a jednocześnie są dla mnie czymś radosnym,
rozwijającym mnie, przynoszącym coś dobrego, radosnego i szczęśliwego.
Uwielbiam szydełko, koronki, suszone zioła i kwiaty, papier
 (i niekoniecznie ten najlepszy, scrapowy... bo czasem dużo ciekawsze są stare kartki książek, 
pożółkłe karty biblioteczne czy stare koperty) i różnego rodzaju resztki 
- tektura, drewno, patyczki, szmatki...
 Co lubię robić? 
Kartki, pudełka, pudełeczka, torebki, małe formy przestrzenne, tagi.
Do tego wszystkiego jak najbardziej pasuje papier czerpany!  
Ma swój klimat! 
Mam nadzieję, że w Maciejkowym zaciszu będzie mu dobrze.
 Dziękuję za przyjęcie do zespołu Namaste. 
Pozdrawiam serdecznie!

Serdecznie gratulujemy
Ogromnie się cieszymy na współpracę z Tobą!

2 komentarze:

MargoLa pisze...

Super.. Świetny wybór. Czekam zatem na inspiracje Małgosi :)

Małgorzata Maciejko pisze...

Dziękuję za włączenie mnie do grupy! Witam Wszystkich i zapraszam do Maciejkowego zacisza! Wszystkiego dobrego! Czerpanego! :)