środa, 2 grudnia 2015

Gościnna Projektantka Grudnia

Witamy !!

Dziś kolejny raz, chcielibyśmy Was
zaprosić na spotkanie z Gościnną Projektantką, 
tym razem grudnia :)

A jest nią 
Aga C,
 którą mieliście okazję poznać już w jednej z naszych fotorelacji .

Agnieszki prace bardzo się wyróżniają, ponieważ ma ona  swój niepowtarzalny styl,
chociażby dzięki jej cudownym kwiatom, jej prace są bardzo charakterystyczne,
niezwykle klimatyczne i zachwycają wszystkich, nas również.




A to co o sobie mówi Agnieszka :

Witam, Mam na imię Agnieszka, w świecie blogowym znana jestem jako Aga C, moja papierowa przygoda rozpoczęła się ok 3 lat temu i trwa do dziś. Lubuję się w ukwieconych i romantycznych pracach, kocham kwiaty, pastelowe kolory, koronki i perełki.
 Jest mi bardzo miło! że mogę gościć w zacnych progach Namaste :), z tej okazji przygotowałam dla Was dwa pudełeczka na świąteczny upominek. Jako bazę wykorzystałam rolki po zużytej taśmie i ozdobiłam wszelakiej maści świątecznymi gadżetami oraz poisencjami, które wykonałam własnoręcznie z papieru czerpanego  Namaste.


A oto i jej piękne pudełeczka :











Aga wykorzystała  biały czerwony tłoczony papier czerpany


Dziękujemy ślicznie Agnieszce, że zechciała przyjąć nasze zaproszenie,
dla nas to naprawdę wielka przyjemność gościć  ją u nas :) 



Przy okazji, zapraszamy na 

i


Brak komentarzy: