środa, 2 lipca 2014

pozegnianie i przywitanie.....czyli nasze projektantki -Karasiowa

 Dziś chcielibyśmy pożegnać nasze dwie projektantki, które  inspirowały was swoimi cudnymi pracami
 
Dziękujemy 
Doris i Ewelinie 
za ich wspaniałe, twórcze zaangażowanie, za radość i pomysły!!
Życzymy wam samych twórczych dni!!! 

tym samym chcielibyśmy przywitać w naszym gronie Anię
 naszą nową gościnną projektantkę -zwaną Karasiową :)
 

 

oto kilka słów od Ani:
Bardzo dziękuję za zaproszenie mnie jako Gościnną Projektantkę, jest mi o tyle miło, że jestem tu już po raz drugi.
 Mam na imię Anna , od roku w zasadzie , znana jako Karasiowa . Od 22 lat jestem żoną Karasia , mamą pełnoletnich już córek Pauli i Klaudii a także nastoletniego syna Filipa. Skończyłam szkołę hotelarską ,nawet kiedyś pracowałam w wyuczonym zawodzie, jednak od kilku lat nie pracuję i jestem gospodynią domową mimo woli . Rok temu namówiona przez koleżanki zaczęłam robić kartki, a zajęcie te szybko przerodziło się w moją największą pasję . Uwielbiam robić coś co odzwierciedla mnie samą w zasadzie, idealnie pasuje do mnie nazwa mojego bloga " ład i nieład... " , na moich kartkach - bo głównie jednak kartki robię- więc można znaleźć wszystko od bałaganu twórczego ( podarcia, szarpania ) , poprzez kwiaty , które uwielbiam w ogrodzie,ale nie znoszę we flakonie , bo są zbyt ulotne , aż do harmonii, czyli tego co i w życiu bardzo cenię , przez delikatności koronek , tiuli i innych detali . Najbardziej jednak uwielbiam warstwy , ale jest jeszcze tyle rzeczy, których chciałabym się nauczyć.

oto kilka moich prac:
 Witamy cie Aniu serdecznie i życzymy samych wspaniałych dni spędzonych w naszym gronie!!!
Ekipa Namaste

2 komentarze:

Joasiaam pisze...

Gratulacje!!

Ajgacia pisze...

Bravo, bravo - bede wiernym kibicem :-)