sobota, 7 czerwca 2014

z dodatkiem złota

 miałam ochotę na troszkę złota...ale nie farbki, tylko płatków złota.....do tego zostało mi troszkę ścinek papieru tłoczonego ....w szufladzie wykopałam mini podobrazie na dykcie.....
i tak oto powstał mini obrazek ze złoceniami:)

różyczki zwijałam również z resztek żółtego papieru- (z cienkich paseczków, które czasami zostają mi po przycinaniu papieru do jakiegoś konkretnego formatu )
a listki wycięte ręcznie z zielonego
 tło to kwadraciki papieru tłoczonego pomalowane farbkami i popsikane mgiełkami
 cóż, u mnie żaden skrawek papieru czerpanego się nie marnuje

pozdrawiam
Rachel

 materiały wykorzystane:
http://www.namaste.com.pl/papier-czerpany-ozdobny

6 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Pięknie to wykorzystałas ,u mnie tez się nic nie zmarnuje.

DOBROSŁAWA pisze...

Julitko , cudo. Pisałam , podziwiałam już wcześniej i już mi trochę brakowało Twoich cudów takowych. Buziaczki

Ewelina pisze...

Przepiekna praca. Pozdrawiam serdecznie

Handmade By Doris pisze...

Genialny obrazek! Tłem jestem zachwycona :)

Anna - Krulik pisze...

Świetna praca!

Anna - Krulik pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.