sobota, 26 października 2013

Kwiatowo na roczek

 Witam,
przedstawiam Wam dziś kartkę na roczek uroczego maluszka. Właśnie wróciłam z imprezy ;) i nie mogłam się oprzeć pokusie, aby przedstawić co też przygotowałam na tę specjalną okazję. W celu przygotowania kartki wykorzystałam biały, niebieski, szary i żółty papier czerpany oraz kapitalne wycinanki gwiazdki również z papieru czerpanego. 


  


Większość kwiatków przygotowałam własnoręcznie.
Kursy na część z nich znajdziecie tutaj. Zapraszam!

Pozdrawiam
Materiały wykorzystane:

4 komentarze:

joolaa pisze...

cudna kartka po prostu!

iluszka pisze...

Prawdziwe cudo stworzyłaś, jestem zachwycona!!!

Olka pisze...

Pięknie, tyle kwiatów! :)

Ti-Tinka pisze...

bajeczne kolory i niesamowita ilość dodatków - fantastyczna kartka ;)
pozdrawiam