środa, 28 sierpnia 2013

tylko dla ciebie...czyli letnia, kwiatowa, gościnna inspiracja

 dziś witamy kolejną twórczą osóbkę, która zechciała inspirować nas swoją pracą z udziałem naszych materiałów:)
witamy Dobrosławę i jej letni tag

Witam
Chociaż moja zabawa z Tagami jest krótka  zawsze podobała mi się ta forma.
Coś małego, ładnego i mającego wiele zastosowań.
Na bazie (biały papier czerpany) mojego  maleństwa położyłam wspaniałą maskę 3D, która stała się tłem do kompozycji kwiatowej.
Powiem Wam w sekrecie, że zakochałam się w kwiatach, które nabyłam w Namaste. Są przepiękne i nie mogę się oprzeć, aby ich nie użyć do kolejnych kartek.
 Kwiatkiem głównym jest tu Gardenia, zaś po bokach dokleiłam wycinankowe kwiatki. Listki wycięłam z zielonego  papieru czerpanego, a motylki z zestawu wycinanek, chcą odfrunąć z mojego tagu
 
 

cieszę się że mogłam gościć na blogu Namaste
pozdrawiam
Dobrosława

dziękujemy ci bardzo za kwiecisty tag....i zapraszamy częściej:)
materiały wykorzystane:

5 komentarzy:

el pisze...

głęboki ukłon dla postępów Dobrosławy, cudne tło

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Dobrosławo gratuluję, cudny tag:)i pozdrawiam:))

jot.be.gie pisze...

Tag - tak wspaniały jak właścicielka! pozdrawiam.

Visell pisze...

Tło najpierw zwróciło moją uwagę! Co to za maska???
A praca- extra!

kigabet vel Ki pisze...

bosko ... a te faktury - zachwycają ...