środa, 24 kwietnia 2013

papierowe różyczki

 dość sporo się już pokazało u nas różnych kwiatuszków z papieru czerpanego....i wciąż wiele na pewno powstanie:)....ja dziś chciałabym podpowiedzieć tym , co nie maja wykrojnika do robienia różyczek:)
wystarczą takie nożyczki....z falbanką.....wycinamy koło i robimy ślimaczka używając właśnie tych nożyczek:) można wycinać różnej wielkości koła, to będą różnej wielkości różyczki....ale też im cieńsze ślimaczki tym bardziej wypełniona różyczka:) -eksperymentujcie dowoli:)

 i tak właśnie powstały moje różyczki
 do różyczek użyłam papieru ecru i pomarańczowego, po zwinięciu różyczki lekko spryskałam  farbą i pociągnęłam pastą perłową
listki oczywiscie z zielonego papieru, i koperek  z białego 
również listki preparowane z Namaste znalazły tu swoje miejsce:)
wszystko zrobione na plastrze brzozy:)

 może wy macie pomysły jak użyć papieru czerpanego i zechcecie się z nami podzielić:)
pozdrawiam slonecznie

rachel

materiały wykorzystane:


1 komentarz:

kigabet vel Ki pisze...

skad ja to znam ...... nie ma jak nożyczki z wzorkiem :) fantastyczna praca .....