sobota, 20 kwietnia 2013

Ekologiczna kartka

Witam serdecznie w mojej pierwszej samodzielnej inspiracji jako członek zespołu :)

Ponieważ 22 kwietnia to 
dzień mający na celu krzewienie postaw i kultury ekologicznej,
postanowiłam zrobić z tej okazji bardzo ekologiczną kartkę.

Do jej zrobienia wykorzystałam zwykłą tekturę falistą - którą pomalowałam białą farbkę i potuszowałam.
Dodałam sizal, zwykły szary sznurek i wycinanki stworzone z papieru namaste - w kolorze ecru.

Kwiat - jako centralna część kartki - zrobiony jest własnoręcznie z papieru czerpanego - jego brzegi pocieniowane są tuszem.
Robienie własnoręcznych kwiatów z papieru czerpanego - jest bardzo efektowne, nie stwarza trudności. Papier jest super plastyczny - świetnie się układa po spryskaniu wodą.
Ja jasny papier popsikałam glimmerem w brązowym kolorze i potuszowałam brzegi kwiatuszków.




Pozdrawiam bardzo serdecznie
oraz
życzę udanego weekendu.

Teo



materiały wykorzystane:


3 komentarze:

Chasia pisze...

Świetna!!!

Aga Michniewicz pisze...

Boska kartka!

kigabet vel Ki pisze...

jak zwykle czarujesz "papierem" ...